Objednání a rezervace ubytování

  • Ubytování je možné objednat elektronicky přes rezervační formulář na našich internetových stránkách, e-mailem, případně telefonicky.
  • Rezervace se stává závaznou po zaplacení zálohy, zaplacené nejpozději do data splatnosti uvedené na zálohové faktuře nebo dle dohody s ubytovatelem.

Cena ubytování

  • Cena ubytování je stanovena dle ceníku dostupného na našich internetových stránkách. V ceně je zahrnuta spotřeba vody, energií, wifi a parkování. Místní poplatky budou připočítány k ceně ubytování.
  • Při potvrzení objednávky Vás požádáme o zaplacení zálohy. Výše zálohy je stanovena ve výši 50% z celkové ceny ubytování.
  • Cena za ubytování se platí převodem na účet č. 3967650349/0800 nebo v hotovosti před začátkem doby sjednaného ubytování.

Storno podmínky

  • V případě zrušení rezervace objednatelem ve lhůtě více jak 14 dní před plánovaným příjezdem se ubytovatel zavazuje nepožadovat po objednateli žádný storno poplatek.
  • Při zrušení rezervace méně než 14 dní před příjezdem bude jako storno poplatek účtováno 50 % z celkové ceny pobytu.

Začátek a konec ubytování

  • Ubytovat je možné pouze osoby, které se prokáží platným dokladem totožnosti (občanským průkazem, cestovním pasem). Identifikační údaje z dokladu totožnosti zanese provozovatel do knihy ubytovaných hostů.
  • Ubytovatel si vyhrazuje právo neubytovat předem nenahlášené osoby.
  • Ubytování domácích zvířat je možné po předchozí dohodě s ubytovatelem.
  • Příjezd je možný v den začátku pobytu od 16:00, v den ukončení pobytu je ubytovaný povinen uvolnit pokoj do 10:00 (po vzájemné dohodě je možné dobu nástupu a odjezdu upravit).

Pravidla ubytování

  • Ubytovaný má právo užívat pokoj se sociálním zařízením, společné prostory penzionu, vyhrazené místo na uložení kol a lyží, posezení na terase a zahradě vč. herního prvku pro děti a parkovací místo v areálu penzionu.
  • V celém objektu penzionu je zakázáno kouřit.
  • Topení v objektu penzionu je ovládáno centrálně, provoz si zajišťuje provozovatel dle potřeby.
  • Návštěvy neubytovaných osob jsou možné pouze se souhlasem ubytovatele.
  • V době od 22:00 do 07:00 je ubytovaný povinen dodržovat noční klid.
  • Při odchodu z pokoje je ubytovaný povinen vypnout spotřebiče, uzavřít okno a přesvědčit se, zda jsou uzavřeny vodovodní uzávěry. Ubytovaný je povinen vždy po svém odchodu dveře od pokoje zavřít a přesvědčit se, že dveře jsou skutečně zavřené.
  • Kola, kočárky, lyže a ostatní neskladné věci může ubytovaný odložit k tomu určeném prostoru. Ubytovaný je povinen vždy po svém odchodu dveře od tohoto prostoru zavřít a přesvědčit se, že dveře jsou skutečně zavřené. Jelikož se jedná o společný prostor je ubytovaný povinen svůj majetek zabezpečit před odcizením. Ubytovatel nenese odpovědnost za případnou ztrátu.
  • V případě způsobení škody je ubytovaný povinen tuto škodu nahradit.
  • Ubytovatel nezodpovídá ubytovanému za škody, které nezavinil.
  • Ubytovaný je povinen dodržovat všechna uvedená pravidla ubytování. V případě, že jsou tato pravidla porušena, má ubytovatel právo ubytovací služby okamžitě ukončit bez nároku ubytovaného na vrácení poplatků za pobyt.
  • Ubytovaný je plně zodpovědný za nezletilé osoby, které jsou s ním ubytovány.

Jakékoli stížnosti, připomínky směřujte k zaměstnancům penzionu, případné návrhy na zlepšení činnosti penzionu uvítáme. Penzion Lenka

V souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a zákona č. 634/1992 S., o ochraně spotřebitele, v platném znění, musí být každému spotřebiteli umožněno uplatnit právo z vadného plnění (dále jen “reklamace”). Reklamaci může host uplatnit u majitele penzionu nebo jím pověřené osoby, která je vždy osobně přítomna při nástupu na ubytování i při odjezdu hostů. Pokud se vada vyskytne v průběhu pobytu, je host povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady. V případě, že majitel penzionu není přítomen, učiní tak telefonicky (+420 777 755 082) nebo písemnou formou (emailem: penzion-lenka@seznam.cz). Host má právo požadovat odstranění vady, vztahující se k funkčnosti a vybavení penzionu. Nelze-li vadu odstranit, bude mu poskytnuto náhradní plnění služby. Není-li možno poskytnout náhradní plnění, bude mu poskytnuta sleva z cen služby.

Zákazník má právo na odstoupení od smlouvy, resp. zrušení objednaného ubytování (= storno pobytu). Odstoupení od smlouvy je nutné doručit ubytovateli písemnou formou, nejlépe elektronicky na emailovou adresu: penzion-lenka@seznam.cz. Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy je ke stažení níže.

Odstoupení od smlouvy o ubytování – formulář vzor

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz