Objednání a rezervace ubytování
- Ubytování je možné objednat elektronicky přes rezervační formulář na našich internetových stránkách, e-mailem, případně telefonicky.
- Rezervace se stává závaznou po zaplacení zálohy, zaplacené nejpozději do data splatnosti uvedené na zálohové faktuře nebo dle dohody s ubytovatelem.
Cena ubytování
- Cena ubytování je stanovena dle ceníku dostupného na našich internetových stránkách. V ceně je zahrnuta spotřeba vody, energií, wifi a parkování. Místní poplatky budou připočítány k ceně ubytování.
- Při potvrzení objednávky Vás požádáme o zaplacení zálohy. Výše zálohy je stanovena ve výši 50% z celkové ceny ubytování.
- Cena za ubytování se platí převodem na účet č. 3967650349/0800 nebo v hotovosti před začátkem doby sjednaného ubytování.
Storno podmínky
- V případě zrušení rezervace objednatelem ve lhůtě více jak 14 dní před plánovaným příjezdem se ubytovatel zavazuje nepožadovat po objednateli žádný storno poplatek.
- Při zrušení rezervace méně než 14 dní před příjezdem bude jako storno poplatek účtováno 50 % z celkové ceny pobytu.
Začátek a konec ubytování
- Ubytovat je možné pouze osoby, které se prokáží platným dokladem totožnosti (občanským průkazem, cestovním pasem). Identifikační údaje z dokladu totožnosti zanese provozovatel do knihy ubytovaných hostů.
- Ubytovatel si vyhrazuje právo neubytovat předem nenahlášené osoby.
- Ubytování domácích zvířat je možné po předchozí dohodě s ubytovatelem.
- Příjezd je možný v den začátku pobytu od 16:00, v den ukončení pobytu je ubytovaný povinen uvolnit pokoj do 10:00 (po vzájemné dohodě je možné dobu nástupu a odjezdu upravit).
Pravidla ubytování
- Ubytovaný má právo užívat pokoj se sociálním zařízením, společné prostory penzionu, vyhrazené místo na uložení kol a lyží, posezení na terase a zahradě vč. herního prvku pro děti a parkovací místo v areálu penzionu.
- V celém objektu penzionu je zakázáno kouřit.
- Topení v objektu penzionu je ovládáno centrálně, provoz si zajišťuje provozovatel dle potřeby.
- Návštěvy neubytovaných osob jsou možné pouze se souhlasem ubytovatele.
- V době od 22:00 do 07:00 je ubytovaný povinen dodržovat noční klid.
- Při odchodu z pokoje je ubytovaný povinen vypnout spotřebiče, uzavřít okno a přesvědčit se, zda jsou uzavřeny vodovodní uzávěry. Ubytovaný je povinen vždy po svém odchodu dveře od pokoje zavřít a přesvědčit se, že dveře jsou skutečně zavřené.
- Kola, kočárky, lyže a ostatní neskladné věci může ubytovaný odložit k tomu určeném prostoru. Ubytovaný je povinen vždy po svém odchodu dveře od tohoto prostoru zavřít a přesvědčit se, že dveře jsou skutečně zavřené. Jelikož se jedná o společný prostor je ubytovaný povinen svůj majetek zabezpečit před odcizením. Ubytovatel nenese odpovědnost za případnou ztrátu.
- V případě způsobení škody je ubytovaný povinen tuto škodu nahradit.
- Ubytovatel nezodpovídá ubytovanému za škody, které nezavinil.
- Ubytovaný je povinen dodržovat všechna uvedená pravidla ubytování. V případě, že jsou tato pravidla porušena, má ubytovatel právo ubytovací služby okamžitě ukončit bez nároku ubytovaného na vrácení poplatků za pobyt.
- Ubytovaný je plně zodpovědný za nezletilé osoby, které jsou s ním ubytovány.
Jakékoli stížnosti, připomínky směřujte k zaměstnancům penzionu, případné návrhy na zlepšení činnosti penzionu uvítáme. Penzion Lenka
V souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a zákona č. 634/1992 S., o ochraně spotřebitele, v platném znění, musí být každému spotřebiteli umožněno uplatnit právo z vadného plnění (dále jen “reklamace”). Reklamaci může host uplatnit u majitele penzionu nebo jím pověřené osoby, která je vždy osobně přítomna při nástupu na ubytování i při odjezdu hostů. Pokud se vada vyskytne v průběhu pobytu, je host povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady. V případě, že majitel penzionu není přítomen, učiní tak telefonicky (+420 777 755 082) nebo písemnou formou (emailem: penzion-lenka@seznam.cz). Host má právo požadovat odstranění vady, vztahující se k funkčnosti a vybavení penzionu. Nelze-li vadu odstranit, bude mu poskytnuto náhradní plnění služby. Není-li možno poskytnout náhradní plnění, bude mu poskytnuta sleva z cen služby.
Zákazník má právo na odstoupení od smlouvy, resp. zrušení objednaného ubytování (= storno pobytu). Odstoupení od smlouvy je nutné doručit ubytovateli písemnou formou, nejlépe elektronicky na emailovou adresu: penzion-lenka@seznam.cz. Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy je ke stažení níže.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
